top of page

Testimonial



Ik heb mee gedaan met de allereerste introductie-workshop van De Natuurlijke Essentie (Denates). Het was een hele mooie ervaring ... .


De workshop begon met een kennismaking van de 5 biologische wetten van Dr. Geerd Hamer. Dat was zeer interessant! Er ging letterlijk een nieuwe wereld voor me open! Door deze kennis kijk ik nu heel anders naar ziektes en pijntjes in mijn lijf. En wat nog belangrijker is, mijn angst voor aandoeningen is volledig verdwenen. Het heeft me een enorme rust gebracht.


Het heeft me een enorme rust gebracht.

De informatie-sessies werden afgewisseld met praktijkoefeningen.

Zo kreeg iedereen een koptelefoon en gingen we liggen op een luchtbed....

De eerste oefening was een ontspanningsoefening die je kennis liet maken met Hemi-Sync, een audiotechnologie die je op een bewuste manier naar andere bewustzijnstoestanden brengt.


Bij de tweede oefening was het de bedoeling dat wij -als onszelf in het nu- teruggingen naar een belangrijk moment in onze kinderjaren. Door deze gebeurtenis waar te nemen vanuit ons huidige zelf, konden we de situatie neutraal ‘bekijken’ en zo de impact ervan transformeren. Energie die was vastgezet door de gebeurtenis, claimden we op deze wijze terug.


Energie die was vastgezet door de gebeurtenis, claimden we op deze wijze terug.

Voor mij verliep de geleide oefening als volgt:

Ik ging terug naar mijn kindertijd toen ik 3 of 4 jaar was.

Ik stond als kind met mijn rug tegen de slaapkamerdeur van mijn ouders, die lagen te slapen...

Ik aanschouwde mijzelf als kind en kon heel goed voelen wat zij/ik op dat moment voelde: onzekerheid, angst, en eenzaamheid….

Het ‘kind' (ikzelf) keek naar mij; ze zag mij … .Ik knielde voor haar neer en omarmde haar en zei tegen haar: ‘het komt allemaal goed”.

Op dat moment schoot ik vol emotie en voelde een zware last van mijn schouders glijden. Het voelde zo goed!

Tegen het einde van de oefening herinnerde ik me plots dat ik als kind in de hoek van de slaapkamer van mijn ouders een witte gedaante zag! Ik zou het toen beschreven hebben als de verschijning van een engel....dat was een hele mooie en unieke ervaring.

Nu ik mijn verhaal schrijf -in het besef dat ik het zelf was- schieten de tranen me in de ogen, het was zó een emotionele ervaring!


Ik ben heel blij dat ik heb meegedaan met deze introductieworkshop. Het heeft me rust, inzicht en heling gegeven.


Ik kan het iedereen aanraden!


Rowena H.T.



90 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page